Ciara feat. Missy Elliott: 1, 2 Step

Az énekesnő 2004-es, Grammy-díjra jelölt slágere.

VIDEÓ

Ciara feat. Missy Elliott: 1, 2 step

Ladies and gentlemen
This is a Jazze Phizzle, Productizzle
Missy! the princess is here, she’s Ciara!
This beat is

Automatic, supersonic, hypnotic, funky fresh
Work my body, so melodic, this beat rolls right through my chest
Everybody, ma and papi, came to party, grab somebody
Work ya body, work ya body
Let me see you one, two step (Here we go!)

Chorus:
Rock it, don’t stop it
Everybody get on the floor
Crank the party up
We about to get it on
Let me see you one, two step
I love it when you one, two step
Everybody one, two step
We about to get it on (This beat is)

Outrageous, so contagious, make you crave it
Jazze made it
So retarded, top charted ever since the day I started
Strut my stuff, and yes, I flaunt it
Goodies make the boys jump on it
No, I can’t control myself
Now let me do my one, two step (Come on!)

Chorus

We gon’ flip it like this

It don’t matter to me, we can dance slow (Ladies and gentlemen)
Whichever way the beat drops, our bodies will flow (I like this)
So swing it over here Mr. DJ
And we will, we will rock you
(2x)

I shake it like Jello, make the boys say hello
‘Cause they know I’m rockin’ the beat
I know you heard about a lot of great MC’s
But they ain’t got nothing on me
Because I’m 5 foot 2, I wanna dance with you
And I’m sophisticated fun
I eat filet mignon, I’m nice and young
Best believe I’m number one

Chorus 2x

This is for the hearing impaired
A Jazze Pha Production

Ciara feat. Missy Elliott: 1, 2 lépés

Hölgyeim és Uraim
Itt Jazze Phizzle, Productizzle
Missy! Megjött a hercegnő, ő itt Ciara!
Ez az ütem

Gépies, szuperszonikus, hipnotikus, friss funky hangzás
Táncolok, annyira dallamos, ez az ütem dübörög a mellkasomban
Mindenki, csajok és pasik, bulizni jöttek, keress magadnak valakit
Táncolj, táncolj
Hadd lássam, ahogy csinálod az 1, 2 lépést (Gyerünk!)

Chorus:
Nyomasd, ne hagyd abba
Mindenki irány a táncparkettre
Pörgessük fel a bulit
Mindjárt kezdünk
Hadd lássam, ahogy csinálod az 1, 2 lépést
Imádom, amikor csinálod az 1, 2 lépést
Mindenki csinálja az 1, 2 lépést
Mindjárt kezdünk (Ez az ütem)

Botrányos, ragályos, sóvárogsz utána
Jazze találta ki
Annyira retardált, a slágerlisták élén vagyok, mióta csak elkezdtem
Megmutatom, mit tudok, villantok
A srácok ugranak a nyalánkságra
Nem bírok magammal
Most hadd csináljam az 1, 2 lépést (Gyerünk!)

Chorus

Most kicsit megspékeljük

Mindegy nekem, táncolhatunk lassan is (Hölgyeim és uraim)
Jöjjön bármilyen ütem, a testünk alkalmazkodik (Ez tetszik)
Úgyhogy vonszold ide magad Mr. DJ
És le fogunk nyomni
(2x)

Rázom, mint Jello, a srácok mind rám akarnak köszönni
Mert tudják, hogy ritmusra nyomom
Tudom, hogy ismersz egy csomó szuper bulibárót
De a nyomomba sem érnek
Mert én 160 cm vagyok, táncolni akarok veled
Megnyerően bulizom
Filet-mignon-t eszek, fiatal vagyok és jófej
Nekem elhiheted, én vagyok a legjobb

Chorus 2x

Ez a hallássérülteknek szól
Jazze Pha Production

Hozzászólás