Dom Dolla feat. Nelly Furtado: Eat Your Man

Az énekesnő 2023-as kislemeze.

Meghallgatom

Dom Dolla feat. Nelly Furtado: Eat your man

I’ll eat your man, devour him whole
Lickin’ my fingers, I’m in control
Fly like a bird, I’m takin’ it home
Movin’ my body like a nympho
I say it right, now do what I say
Apply the pressure into your veins
Blood on the floor, I’m pushin’ the pain
I let the creatures out of the cage
I let the creatures out of the cage
(7x)

Dom Dolla feat. Nelly Furtado: Felfalom a pasidat

Felfalom a pasidat, egészben lenyelem
Megnyalom az ujjamat, én irányítok
Repülök, mint a madár, hazaviszem magammal
Úgy mozgok, akár egy nimfó
Igazat beszélek, most tedd amit mondok
Gyakorolj nyomást az ereidre
Vérfördő a táncparketten, taszítom a fájdalmat
Kiengedem a szörnyeket a ketrecből
Kiengedem a szörnyeket a ketrecből
(7x)

Hozzászólás